گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

14 ماه عشق

1392/8/25 2:50
نویسنده : mami
438 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته کوچولوی من

 

14 ماه زیبا از به دنیا امدنت گذشت و چه زود ...............

 

اینقد شیرینی که گاهی وقتها با خودم میگم یه نی نی یه دیگه این شیرینی رو کامل تر میکنه و بعضی وقتها هم میگم نههههههههههههههههههههه گلبرگ باید یه دونه باشهههههههههههههه

 

ولی باور کن اگه تمام شرایط جور بود  به فکر  یه نی نی دیگه میوفتادم ولی حیف ..... 

 

آخه همیشه میگفتم که من 2 تا نینی نیخوام با فاصله سنی کم .

 

حالا فعلا از پس تو یکی بر بیام خودش خیلیه.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

جیران بخشنده
25 آبان 92 14:42
14 ماهگیت مباااااارک مرسییییییییییییییییییییییییییییی
شهرزاد
25 آبان 92 21:01
اتفاقا" به نظر من فکر خوبیه! منظورم یه نی نیه دیگست ! البته الان زوده ! منم یه نی نیه دیگه می خوام بیارم به خاطر اینکه آراد یکی نباشه ! برای خودشون بهتره که یکی نباشن نه برای اینکه سرگرم بشن با یه داداش یا خواهر ! بلکه برای اینکه ما زیادی بچه ی یدونمون رو لوس نکنیم و عشقمون بین دو تاشون تقسیم بشه و خوب تربیت بشن! البته من 5 سالگیه آراد رو برای بچه ی دوم در نظر دارم هر چند باباش کلا" مخالفه واااااااااااااااایییییییییی بابای گلبرگ هم کلا مخالفه خودمم هم توی دوراههی موندم
مرجان مامان آران و باران
26 آبان 92 20:04
14 ماهگیت مبارک عزیزمممممممممممممممم ممنوم عزیزم
شهرزاد
29 آبان 92 15:15
یه زحمتی برات دارم خانومی می شه وبلاگ مامان من رو لینک کنی این لینکشه http://nahidkazemi.blogfa.com/ مرسی منم شما رو تو وبلاگ مامانم می لینکم ضمنا" می تونی از کارهای جدید مامانم دیدن کنی و یه سریشونم قیمت گذاری کردیم قیمتاش خیلی خوبه ها عزیزم من وبلاگ نانا رو همون اول که گفتی لینک کردم خیلی کاراشون قشنگه
مامان الیار
6 آذر 92 3:27
سلام خیلی وبلاگ خوشگلی دارید ما با اجازتون لینکتون کردیم اگر شما هم خواستید خوشحال میشیم نام ما تو لینک دوستان شما باشه منتظریم ممنون عزیزم حتمااااااااااااا
مامی ـآرمین
19 آذر 92 15:01
سلام عزیزم رمز رو واسن خصوصی میزارم مرسی عزیزم از اینکه رمز دادی