گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

15 ماهگی

1392/9/24 1:15
نویسنده : mami
464 بازدید
اشتراک گذاری

امروز: 24 آذر 1392 : هشتمین سالگرد ازدواج ما: 15 ماهگی گلبرگ حاصل ازدواج ما

 

واییییییییییییییییی به این سرعت 8 سال گذشت انگار همین دیروز بود خواستگاری .....

انگار همین دیروز بود که تو به دنیا اومدی ....

و امروز 15 ماهگیت رو با هم جشن گرفتیم

اصلا نمیدونم چی بگم فقط میشه گفت کاش میشد بیشتر توی این لحظه ها و روزها مکث کرد و لذت برد

فقط تنها کاری که میکنم اینه که تک تک لحظه ها رو با دوربین فیلم و عکس ثبت کنم

فکر کنم به اندازه تمام عمر من عکس داشته باشی و

من خوشحالم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

Maryam
24 آذر 92 23:26
2ta tabrike kheyli vizhe yekish taqdim b Golbarg khanum k 15 mahe shode Golbarg junam 15mahegit mobarak azizam Yekisham taqdim b shoma Salgarde ezdevajetun mobarak Enshala hamishe shad bashidمرسي عزيزم از طرف كلبرك هم ازت تشكر ميكنم ممنون
مامان الیار
28 آذر 92 0:00
مبارکه مرسی عزیزممممممممم
شهرزاد
30 آذر 92 10:30
15 ماهگیش مبارررررررررررررررک می گم این همه عکس می گیری خوب یکمی هم بذار تو وبلاگش ما ببینیمش خوب دلمون براش تنگ شد ! ای مامان خسیس چششششششششممممممم عکس هم میزاریم .یه کم سرم شلوغه چشم
جیران بخشنده
2 دی 92 11:48
سالگرد ازدواجتون مبااارک خاله جونم ایشالا همیشه 3 تاییتون کنار هم شاد و خوشحال و خوشبخت باشین مرسی جیران جونم
مرجان مامان آران و باران
5 دی 92 15:17
15 ماهگیت مبارککککککککککککککک سالگرد ازدواجتونم مبارک عزیز دلممممممممممممممممممم خصوصی دارین مرسی عزیزم راستی از رمز هم ممنون