گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

كلبرك و محرم امسال

1393/8/14 11:17
نویسنده : mami
524 بازدید
اشتراک گذاری

    همدم كوجولوي من

بارسال اين موقع يك سال و دو ماهت  بود و وقتي با هم ميرفتيم  هيات همش بايد مواظبت بودم و تو هم همش شيطوني مي كردي و اروم و قرار نداشتي ولي امسال مثل يه خانوم همه جا با من همراه بودي و مي نشستي بيش من و براي خودت بازي ميكردي فقط موقع شام كه ميشد ابروي ما مي بردياااااااااااا يه سره بشت سر هم ميكقتي ماماني بلو بلو بلو بلو  

 

اهان راستي عاشق بعبعي ها شده بودي توي اين جند روز جند بار با هم رفتيم بعبعي ها رو ديديم  

تا صداي دسته عزاداري ميمومد ميكفتي ماماني صداي زنجير مياد اقاها به بشتشون زنجير ميزنن بريم ببينيم 

قربونتتتتتتتت برن من  

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

♥مرجان مامان آران و باران♥
30 آذر 93 2:18
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بودد ای جونم دختر خوشگلم خدانگهدارت باشه همیشههه با این حرف زدنتتتتتتتتتتت مرسيييي دوستم از اينكه هميشه به ياد مايي