گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

ماه محرم

1391/9/6 17:32
نویسنده : mami
247 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی من

عزیزم چند روزی تعطیل بود و کلی بردمت بیرون و تو هم مثل همیشه دخمل بسیار خوبی بود. پارسال این موقع حتما تو لیست انتظار نشسته بودی و از اون بالا ما رو نگا میکردی.

خیلی دلم میخواست برای نیم ساعت هم شده ببرمت داخل هیت ولی پا نداد.ایشاله سال دیگه همه جا با خودم میبرمت.دست بابایی هم درد نکنه که تو رو میخوابوند تا من برم هیت . برات نذر کردم که ایشااله تا 2 سال مثل همین الان خوشگل شیر بدمت و تو هم خوشگل شیر مامانی رو فقط بخوری.

راستی عکسای آتلیه هم خیلی قشنگ شد . حتما برات میزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانلی
14 آذر 91 13:57
گلبرگ عسله ازون عسل خوشمزه ها


مرسیییییییییییییییییی

Mumy
16 آذر 91 15:58
ما عکس میخوایییییییییییییییییییم



میزارم حتما منتظر عکسای آتلیه هستم
پویا تم
21 آذر 91 15:30
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد وجشن دندونی کودک دلبنتون به وبلاگم سربزنید ممنون