گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

دلنوشته

1391/4/8 15:05
نویسنده : mami
402 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به دختر نازم

خوبی مامانی. الان یه دفعه دلم خواست یه چند خطی برات بنویسم.

4 شنبه که رفتیم دکتر و گفت همه چی خیلی آزمایش دیابت هم خوب بود. وزن مامانی هم تا به امروز 10 کلیو اضافه کردم 50 کیلو بودم الان شدم با اجازت 60 کیلو  خوبه فقط چون من خیلی درد دارم گفت که باید بیشتر استراحت کنم . یه سونو هم داد برای هفته دیگه. اخ جون 28 هفتگیت هم امروز تموم شد

امروز صبح که از خواب بیدار شدم هوس ته جین کردم و قبل از اینکه برم کلاس سریع برنجشو خیس کردم و وقتی از کلاس امدم تند تند درست کردمش.الانم منتظرم تا دم بکشه و دوتایی با هم نوش جان کنیم. آخه مامانت یه کد بانوی حسابیه.

راستی از کلاس برات بگم : مامانی شما یه ماهی میشه که میره کلاس یوگا و کلاس آمادگی بارداری و زایمان خانم فیروزه روستا. خیلی خوبه و خیلی بهم اطلاعات میده. دست بابایی هم درد نکنه که این امکانات رو برامون تهیه کرده تازه یه چیزه جالب تر اینکه بابایی توی کلاس پدران هم شرکت کرد و کلی مطلب یاد گرفت.اصلا فکرشو نمی کردم که توی این کلاس شرکت کنه.

دیگه اینکه خاله مینا هم دیروز زحمت کشید و یه عالمه برات چیزای خوجل دوخت دستش درد نکنه .

 

مواظب خودت باش مامانی. بوسسسسسسسسسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
8 تیر 91 15:31
خداروشکر عزیزم انشاالله همه چیز به خوبی و خوشی پیش بره.


مرسی خاله نرگس جونم

Mumy
11 تیر 91 16:08
قربونت برم مرسی که بهمون سر میزنی و دلداری میدی بووووس
مامان الی
11 تیر 91 16:09
میسی خاله مژگان
لطف داری
به به ته چین نوش جونت و نی نی
بوسسسسسسسسسسس

اوخ حواسم به مامانا نبود شاید دلشون بخواد
ببخشید دوستم