گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

گلبرگ 26 هفته شد

1391/4/6 13:12
نویسنده : mami
283 بازدید
اشتراک گذاری

گل من 

 

26 هفته و 2 روز و 12 ساعت که تو دل مامانشه  

آخ جون داریم کم کم به هفت ماهگی هم نزدیک میشیم. هنوزم باورم نشده که من یه مامانم Yahoo smiley 064

میدونی دخترم وقتی تکون نمیخوری و یا حتی وقتی تکونات ضعیفه من چقد میترسم

میدونی مامانی وقتی اینقد دلم درد میگیره که فقط باید دراز بکشم چقد نگرانت میشم. Yahoo smiley 017

پس تو هم دختر خوبی باش و دل من سفت بچسب و محکم و قوی باش و نزار این چیزا روت تاثیر کنه تا هفته 37 . از اون به بعد دیگه نگران نیستم و همه چیزا رو میسپرم به خدا

راستی رفتیم با دایی علی قشنگترین رو تختی رو برات خریدیم عکسو بعدا برات میزارم. الانم منتظر نشستم تا تخت و کمد شما بیارن و نصب کنن.

از بابایی برات بگم همش راه میره میگه دخمل من دخمل من. دخمل باباشو بیشتر دوست داره دخمل مال باباییه. دیگه داره کم کم میره رو اعصابما. Yahoo smiley 010

وقتی داشت پرده و لوستر اتاقتو میزد همش قربون صدقت میرفت. 

میدونم که بابایی تو خوب حس مکینی چون از من بیشتر با تو حرف میزنه.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مریم(رایان و باران)
22 خرداد 91 0:13
سلام گلبرگ خاله من و رایان و باران بیصبرانه منتظرتیم تا به موقع به دنیا بیای و عکساتو برامون بذاری نفسم. بوس واسه تو

حتما خاله مریم. مرسی که به ما سر زدین. یه ماچ محکم هم از دو قلو ها بکنید
مامان سانلی
23 خرداد 91 10:45



وایییییییییییی مرسی مامان سانلی جونم
مامان الی
24 خرداد 91 9:27
واییییییی
مبارکه
چیدی تموم شد عکس بزار بلامون




حتما خاله الی
♥ مامان آینده ♥
2 تیر 91 19:50
سلام مامانی مهربون...!!

خوبی عزیزم؟!

چه زیبا و با احساس مینویسی گلم چند تا از پستهات رو خوندم...

انشالله دخملی گلت صحیح و سالم به دنیا بیاد


مرسییییییییییی مامان اینده



♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:45
سلام عزیزم.... ممنونم که امدی عزیزم.......
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 11:45
میلاد گل رسول و زهرا و علی است زیـرا کـه جهــان خجسته زین نور جلی است مــا را دگـــر از روز جـزا بیمی نیست چون بر دل ما عشق حسین ابن علی است مـژده ای دل خــدای عشـــق رسید شـــاهــــدان را لــقـــــای عــشـــق رسیـد سوم شعبان، ولادت فرخنده مهتر جوانان بهشت و آموزگار شهادت، حضرت حسین بن علی علیه السلام مبارک و خجسته باد.
♥ مامان آینده ♥
3 تیر 91 23:03