گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

دو رقمی

1392/4/27 17:55
نویسنده : mami
259 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم دهمین ماهگردت مبارک

2 رقمی شدن ماهای زندگیت مبارک

نفسم وقتی فکر میکنم میبینم که چقد زود گذشت این 10 ماه که تو پیش مایی ولی انگار که 10 ساله که پیشمونی

پارسال این موقع که 7 ماهه بودم کم کم دیگه وزن گرفتنت تو دلم سرعت میگرفت. چقد لذت بخش بود.

دیروز بردمت دکتر برای چکاب ماهانه: وزنت 8/700 و قدت 73 بود و دکترت راضیه ولی مامانت ناراضی......

خدارو هزاران مرتبه شکر میکنم که تو صیحیح  و سالمی و هیچ مشکلی نداری. حالا لاغر و تپل بودنت اصلا مهم نیست.

از دکتر که برگشتیم یه کیک  خریدیم و رفتیم خونه بابابزرگ تا دایی علی ازت عکسای خوشگا بندازه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام
25 تیر 92 19:13
عزیزم 10ماهگیت مبارک


مرسیییییییییییی
نرگس
3 مرداد 92 2:24
عزیزم انشاالله صد ساله بشه. گلبرگ خوشگل و عزیزو از طرف من و ترانه ببوس.


مرسیییییییییی خاله
صامی
4 مرداد 92 14:23
سلام چه وبلاگی وچه بچه نازی جونم از طرف من 100 بوس کن میشه بیای واسه تبادل لینک تا هر روز بیام بهش سر بزنم ممنون میشم


حتما ولی اگه میشه ادرستون رو برام بزارین ممنون
شقایق(مامان اَرشان کوچولو)
5 مرداد 92 14:11
ســــــــــــــــــــــلام. خوشگل خانم . ماشالا چقدر ناز داری. چه عکسای خوشگلی هم گرفتی. مامانی اسفند یادت نره... منم ی پسمل دارم ک مهر 91 ب دنیا اومده. اگر دوست داشتید ب ما هم سر بزنید. خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.


ممنون حتما اگه میشه ادرستون رو برام بزارین
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 11:39
ای جانممم قربونت برم هزار ماشالا خیلی عسل شدیییییی
10 ماهگیت مبارک عروسک خوشگلممممممم
ببخشید که دیر میام پیشتون عزیزمممممممم
دلم کلی براتون تنگ شده بود


مرسیییییییییییی خاله مرجان
مامی
16 مرداد 92 16:18
سلام عزیزم دو رقمی شدنت مبارک قربونت برمممممممممممممم
شرمنده ام بخدا وقت نمیشه بهتون سر بزنم آرمین راه افتاده اینقدر خطرناک شده که باید 24 ساعت دنبالش باشم وقتیم خوابه همش دارم کار خونه میکنم


مرسی عزیزم
هه هه هه منم تقریبا همین شرایط رو دارم
صبا خاله ی ایسا
20 مرداد 92 21:00
10 ماهگیت مبارک خوشجله من
به به چ کیک خوشمزه ای


مرسی خاله.