گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

اولین مروارید گلم

1392/2/1 17:46
نویسنده : mami
239 بازدید
اشتراک گذاری

عششششششششششقققققمممممم

رویش اولین مرواریدات مبارکت باشههههههه.

جمعه 30 فروردین ماه 92 بود که احساس مادرانه ام بهم گفت که لثه کوچولوتو لمس کنم. و دیدم بلههههههههههههههههه یه چیز تیز میخوره به انگشتم.

وایییییی باورم نمی شد سرع رفتم یه قاشق کوچولو آوردم و زدم به لثه ت

تق تق صدا داد . انگار دنیا رو دادن به من.

زودی رفتم بابای رو بیدار کردم و گفتم پا شو یه کار مهم دارم. قاشق و دوباره زدم به لث شما و بابای هم کلی ذوق کرد.

مبارکت باشههههههههههه ایشاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مرجان مامان آران
2 اردیبهشت 92 0:58
اولين مرواريد خوشگلت مبارك عسللللم



مرسییییییی ممنون
مامان ایسا
2 اردیبهشت 92 21:54
مباااااارک باشه عروسک



مرسیییییییییی
افسانه مامی پارمین
3 اردیبهشت 92 12:33
جونه زدن اولیم مروارید گلبرگ جونم مبارک باشه


ممنون خاله جونم
شهرزاد
5 اردیبهشت 92 20:20
مبارک باشه دوستم


مرسیییییی دوستم

مامان سانلی
7 اردیبهشت 92 10:57
...........مبارک باشه عزیزم..ایشاا.. یه عالمه کباب بخوری باهاش


ایشاا.....
نرگس
9 اردیبهشت 92 12:41
مباركهههههههههههههه گلم


مرسی خاله نرگسیییییییییی