گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

واکسن 4 ماهگی

1391/10/25 22:00
نویسنده : mami
281 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مظلوم من

عشق من. دیروز با دایی علی رفتیم پاستور و واکسن 4 ماهگی رو زدیم. من خیلی میترسیدم چون شنیده بودم که واکسن 4 ماهگی خیلی اذیت میکنه بچه ها رو .ولی خدا رو شکر زیاد اذیت نشدی اولش تا پاتو تکون میدادی گریه میکردی دست دایی علی هم درد نکنه که همش تو رو راه میبرد تا ساکت بشی بعدشم فقط تب خفیفی داشتی و منم مرتب بهت قطره میدادم ولی ساعت 5 صبح از درد و تب بیدار شدی و گریه و ناله میکردی و بابایی همک رات میبرد تا ساکت بشی آخه تا ساکت نمیشدی شیر هم نمیخوردی. الهی قربون اون ناله هات برم.

خوب رفت تا واکسن 6 ماهگی که 26 اسفند باید بزنم یعنی یه جورایی شب عید...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس
26 دی 91 8:13
وای این واکسنا خیلی بدن. دو هفته دیگه ترانه منم بلید واکسن 6ماهگی بزنه. خیلی استرس دارم. خدا به خیر بگذرونه.


نگران نباش دوستم بالاخره اجتناب نا پذیره

mumy
1 بهمن 91 19:07
خداروشکر که زیاد اذیت نشده
ارمین چند روز دیگه واکسن داره باززززززززززززز بچم تازه داشت درد امپولای حساسیتشو فراموش میکرد حالا دوباره


وای از دست این واکسنها. کاش میشد نزد.

الی مامی آندیا
4 بهمن 91 15:10
هزار ماشاالله به این دختر وشگل . واقعا ناز وو خوردنی هست . راستی شما کدوم شهر هستی ؟


مرسییییییییییی شما لطف دارین
mumy
12 بهمن 91 1:01
چرا اپ نمیکنیییییییییی

اره راست میگی خیلی تنبل شدم