گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

یه عالمه خبر

1392/7/14 0:49
نویسنده : mami
213 بازدید
اشتراک گذاری

دردونه مامان

عسلم دیر دیر میام برای آپ لود چون:

1 برای تولدت مجبور بودم 2 تا مهمونی بگیرم یکی برا خانواده خودم ودیگری برا خانواده بابایی

2  دایی علی آتلیه کودک زده و منم دارم بهش کمک میکنیم و تقریبا تمام وقتم پر است و قراره که من و شما هم بریم آتلیه دایی علی و مشغول به کار بشیم.

3 واکسن 1 سالگیت 2 روز مارو درگیر خودش کرد چون یه روز ساعت 12 رفتیم پاستور و گفت برید فردا بیایید واکسن 1 سالگی فقط تا ساعت 10 صبحه

4 به مکه رفتن مامان جونت ( مامان بابا) که هفته پیش بود.

5 چند تا هم عروسی و مهمونی دعوت بودم که اونم کلی وقت گیر بود برام

6 مهمتر از همه اینکه شما خیلی شیطونی و باید 4 چشمی مواظبت باشم

اماااااااااااااااااااااااااااااا

 

اینو بدون که نفسمیییییییییییییییی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)