گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

روزت مبارک دخترم

1392/6/16 1:10
نویسنده : mami
227 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان روزت مبارک عزیزم

امروز شنبه 16 شهریور ماه روز تولد حضرت معصومه است و روز دختر.

یعنی مثل برق و باد گذشت پارسال این موقع 2 روز بود که تو به دنیا اومدی و من توی بیمارستان بودم . وقتی بابابزرگ (بابای خودم)میخواست اذان توی گوشت بگه مامان جونت (مامان بابا) گفت که اسمشو بگید فاطمه ولی من سریع گفتم نه فردا تولد حضرت معصومه هست و من میخوام توی گوشش به نام معصومه اذان بگید وای چه لحظه هایی بود و من از استرس داشتم میمردم آخه بابابزرگ دستش میلرزه و من همش میترسیدم که تو از دستش بیفتی.

چه زود و چه شیرین گذشت................

دخترم روزت مبارک

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

daee ali
17 شهریور 92 1:29
ghelghelie daee,ruzet mobarak



ممنون دایی علی جونم
مرجان مامان آران
17 شهریور 92 11:14
روزت مبارک عروسک خوشگللللللل


مرسی خاله برای باران جونی هم مبارک باشه