گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

ارایشگاه

1392/3/21 18:17
نویسنده : mami
294 بازدید
اشتراک گذاری

دختر مو کمند من

یعنی اینقد اطرافیان رفتن رو مخم تا من راضی شدم موهاتو واسه جشن دندونیت کوتاه کنم

موهات خیلی بلند شده بود یه جورایی مصری فانتزی شده بودخنده برا همین خودم نمی تونستم کوتاه کنم

خلاصه رفتم ارایشگاه و سپردمت دست آرایشگر تو هم نامردی نکردی و از اول تا اخر همش گریه کردی

تو رو گرفتم تو بغلم و چند تا آرایشگرا اومدن کمک . یکی باهات بازی میکرد یکی سرتو محکم نگه داشته یود یکیشون هم تند تند موهاتو کوتاه میکرد .آخی الهی بمیرم اذیت شدی ولی موهات مرتب شد البته این پنجمین بایری بود که موهاتو میزدم ولی آرایشگاه تا حالا نبرده بودمت. حالا هم کلی پشیمونم آخه شکل پسرا شدیناراحت دختر باید موهاش بلند باشه دیگه.

پس دخمل من توی 8 ماهگیش رفت سلمونیزبان

اینم عکس قبل و بعد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانلی
25 خرداد 92 16:52
به نظر منکه خوشگل بودی خوشگلترم بودی عسلم. اصلا هم شبیه پسرها نشدی...خیلی هم بهت میومد
مبارکت باشه گوله نمک


ممنون خاله سمیه جونم