گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

جشن دندونی

1392/3/5 15:57
نویسنده : mami
468 بازدید
اشتراک گذاری

موش موشکم

جمعه 3 خرداد ماه 92 روز تولد حضرت علی برات یه جشن مفصل دندونی گرفتم .

اولش مولودی بود آخه من عاشق حضرت علی و مولودی هستم . خانم جلسه ای وقتی شعر میخوند تو هم کلی دست دسی میکردی و ذوق میکردی. من هم که درگیر کارا و مهمونا بودم اصلا نمیتونستم به شما برسم. 40 تا مهمون داشتیم.بعد که مولودی تموم شد کیک دندونی شما رو بابا رسوند و همه کلی دست زدند و بعدشم خاله مینا یه تور خوشگل درست کرده بود انداختیم سرت و نقل ریختیم روس سرت .سانلی و امیر حسین هم یه پارچه خوشگل گرفته بودن زیرت. تو هم هی تور رو از سرت میکشیدی پایین فکر میکردی داریم بازی میکنیم. قربونت برم ایشاله تور عروسی بندازی رو سرت.(متفکر نه من شوهرت نمیدم باید بمونی پیش خودم)

کلی هم کادو گرفتی . دست همه درد نکنه

عکسا دست بچه هاست بعدا میام همه رو میزارم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروشگاه نادین
5 خرداد 92 16:16
پیشاپیش از بازدید شما دوست عزیز متشکریم. فروشگاه لوازم تولد نادین
صبا خاله ی ایسا
5 خرداد 92 21:17
جشن دندونیت مبااااااااااااارک عزیزم



مرسیییییی خالههههههههه