گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

می خوام یه چیزایی نشونت بدم

1390/10/27 22:48
نویسنده : mami
478 بازدید
اشتراک گذاری

عسلکم

امروز به سرم زد تا چند تا چیز جالب نشونت بدم . اولیش لباس خوشگلته که اولین لباس دنیاییت هست و می خوام تا به دنیا امدی انو تنت کنن و خودم پارسال که رفته بودم مکه برات آوردمش. می دونی چیه وقتی رسیدم مدیته اولین چیزی که خریدم همین بود و دادمش به بابابزرگ با خودش برد داخل حرم. بعد از اون هر جا که رفتم با خودم بردمش ختی وقتی داشتم محرم میشدم ، وقتی داشتم طواف خانه خدا رو انجام می دادم، وقتی اولین بار به خانه خدا محکم چسبیدم، وقتی داشتم طواف وداع می کردم این لباس خوشگلت با من بود درست انگار که خودت با من بودی یه جورایی حست میکردم. حس میکردم از اون بالا از پیش خدا داری منو نگاه می کنی. اولین لباس

ببخشید اگه زیاد خوشگل نیست . قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

نرگسی
12 بهمن 90 15:03
خیلی خوشگله و بانمک.انشاالله به سلامتی میاد و تنش میکنی عزیزم
مامی
13 بهمن 90 11:41
مرسی خاله نرگسی