گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

گلبرگ 5 ماهه

1391/11/27 14:17
نویسنده : mami
228 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل 5 ماهه من

هر ماه که میگذره کاملا با ماه گذشته ات کلی فرق میکنی

خب بالاخره دکترت گفت که بهتره غذای کمکی رو شروع کنیم. یه هفته حریره بادوم. هفته دوم حریره+فرنی که باید با شیر خودم برات درست کنم و هفته سوم همه همه اینا با سوپ

تازه هر روز هم بهت آب سیب و آب هویج باید بدم.

تا به امروز حریره و آب سیب رو دادم و خیلی هم دوست داشتی .

خب  به سلامتی منم که کلیه لبنیات رو باید بزارم کنار آخه تو به محصولات گاوی حساسیت پیدا کردی .

منم هر روز صبه که از خواب بیدار میشم نمیدونم چی بخورمنگران

کلی هم کار یاد گرفتی: جیغ میزنی. غلت میزنی توی خواب و دوست داری روی شکم بخوابی ولی از اونجایی که من به شدت از سندرم ناگهانی مرگ نوزاد میترسم اصلا نمیزارم که روی شکم بخوابی.

کمی سینه خیز میری ولی هنوز نمیشینی آخه مامانم میگه که دخترا رو نباید زودتر از 7 ماهگی نشوند امان از دست این قدیمیا.

دیروزم که رفتم ارایشگاه و شما رو خاله مینا توی ماشین نگه داشت وای دستش درد نکنه از ساعت 2 تا 7 شب  کارم طول کشید و توی این مدت خاله مینا 5 با شما میاورد تا من شیر میدادم و دوباره مبرد آخه اونجا بوی مواد برای شما اصلا خوب نبود.

ممنون ازت که اینقد دختر خوبی هستی و مامان رو اذیت نمیکنی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

elham
1 اسفند 91 21:35
مبارک هر دوتاتون باشه


مرسی زن دایی جونم
فریبا
2 اسفند 91 0:08
سلام عزیزم با اجازه لینکتون کردم خوشحال میشم به وب دخترمنم سر بزنیدو باهم در ارتیاط باشیمآدرس وب دخترنازنینم سارینا


حتما.دوباره برام ادرس رو بزارین باز نشد

فریبا
2 اسفند 91 16:20
آدرس وب(دخترنازنینم سارینا)

دوستم اگه میشه دوباره برام بزارید باز نشد.

مرجان مامان آران
4 اسفند 91 14:43
عزیزمممممممم هزار ماشالا چقدر بامز و خوردنیه
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم عزیزم

مرسیییییییییی
من شما رو لینک کردم.

مامان آیسا
4 اسفند 91 21:57



بوسسسسسسسسسسس