گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

یه عالمه خبر

1391/11/27 13:57
نویسنده : mami
268 بازدید
اشتراک گذاری

عشق مامان

بعد از یه غیبت یک ماهه خب بالاخره اومدم 

اولا که چند روزی اینترنتم قطع بود.

دوما که از این سرما خوردگی  جدیدا گرفتم با تب 39/5 درجه که کم مونده بود تا از این دنیا برومنیشخند هنوزم خوب نشدم.

سوما که جنابعالی به محصولات گاوی حساسیت نشون دادین . دکتر غذای کمکی رو برات در 5 ماه و یک هفته شروع کرده و من کلی کارم دراومده.

چهارما که هنوز به خاطر به دنیا اومدن شما ما هنوز مهمون بازی دارم .هفته پیش که دوستای بابایی اومدن 2 روز بعدش یه سری از دوستای خودم  و فردا هم دوباره یه سری دیگه از دوستای خودم زبان

پس به من حق بده که نتونستم بیام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آیسا
29 بهمن 91 15:55
سلام عزیزم منن همیشه به وبلاگتون سر ممیزئم ببینم پس کی خبلی از شما میشه من اتفاقی به وبلاگ کوچولوتون اومدم خدا نگه داره براتوون من شمارو با افتخار لینک کردم


مرسیییییییییی عزیزم که به ما سر میزنی.منم لینکتون میکنم