گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

عروسکم چله ات مبارک

1391/8/3 23:42
نویسنده : mami
269 بازدید
اشتراک گذاری

40 روزه شدییییییی مامانی.

اصلا باورم نمیشه که 40 روز میگذره که تو از دل مامانی اومی بیرون و من هنوزم شوکه هستم

انگار همین دیروز بود که که رو  بی بی چک 2 خط قرمز پر رنگ افتاده بود.

انگار همین دیروز بود که رفتیم سونوگرافی و فهمیدیم که خدا به ما یه دخملی داده

انگار همین دیروز بود که اولین تکونای قشنگتو حس کردم و با هر تکونت خدا رو شکر کردم

انگار همین دیروز بود که سیسمونی قشنگتو چیدم

انگار همین دیروز بود که روز به روز وزن میگرفتی و من کیف میکردم

انگار همین دیروز بود که که برای آخرین بار با دکتر صحبیت کردم و گفت تایمت تموم شده باید بری برای زایمان القایی

و انگار همین دیروز بود که تو رو برای اولین بار لمست کردم و در آغوشم بهت شیر دادم........

وای کاش میشد که با یه ریموت کنترل لحظه ها رو متوقف کرد  و یا به عقب برگشت و دوباره ازشون لذت برد.

امروز یعنی 4 آبان 1391 شما با مامان بزرگ رفتی حموم چله البته کلی هم گریه کردی.

و انگار همین دیروز بود که با تو در درونم بودی و من به خودم میگفتم اووووووووو حالا کو تا حموم چله گلبرگ

 

ایشااله حموم عروسی مادررررررررررراینجا از حموم در اومدی و داری خودتو هلاک میکنیاینجا هم قبل از حموم که داشتی چرت میزدی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامی
3 آبان 91 23:57
از طرف من بچلووووووووون دخملووو
واسه منم زودگذشت اما سخت خیلی سخت
بهترین روزهای زندگیمو خراب کردن خدا خیرشون نده


اشکال نداره دوستم سختی آدما رو میسازه
maryam
7 آبان 91 11:16
bah bah che dokhtari adam lezat mibare az didanesh kheyli zod bozorgo khoshgel shodi golbarg jun



mersi maryam joon.mamanoon az in ke haminshe be ma sar mizani
maryam
8 آبان 91 14:09
bah bah che dokhtari adam lezat mibare golbargo mibine har ruz dari khoshgeltar mishi azizam ye boose mohkam az lopaye nazet
مامان سانلی
11 آبان 91 17:51
انگار همین دیروز بود که مامانت تو دانشگاه ولو بود
گلبرگ جونم 40 روزگیت مبارک گل خوشگلم...
ایشاا... حموم زایمانت مادر


مرسی سمیه جان
ما که تو حموم زایمون پدرمون دراومد.
Mumy
19 آبان 91 18:23
سلام
والا همش در خدمت ارمین خان هستم
شما چرا اپ نمیکنی دلمون برا دخمل بلا تنگ شده


ای بابا ما هم همش در خدمت گلبرگ خاتون هستیم