گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

آخرین پست بارداری

1391/6/23 18:07
نویسنده : mami
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی مامانی که همینطور دل مامانی رومحکم چسبیدیو نمی خوای بیای .

امروز 5 شنبه 23/6/1391 هست و اخرین روزیه که تو درون دلمی . بالاخره این 9 ماه انتظار هم با تموم بدیا و خوبیاش تموم شد و فردا میخوان تورو از دل مامانی در بیارن. اصلا حس خوبی ندارم که این همزیستی من و تو داره تومو میشه ولی دیگه احساس میکنم که خودتم جات حسابی اینجا تنگ شده.

از خدای بزرگ تشکر میکنم که به من منت گذاشت و  اجازه داد تا این حس های زیبا رو لمس کنم .

و بازم از خدای مهربون میخوام که تو رو فردا صحیح و سالم بزارن توی بغل  من و بابایی.

خدایا شکرت که تا به اینجا همه چیز به خوبی و خوشی به پایان رسید .

منتظرتم عسلم تا دیدارمون فقط یک روز دیگه باقی مونده.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نرگس
25 شهریور 91 4:23
عزیزم انشاالله به سلامتی.......حتما زودی بیا خبرای خوبو به ما هم بده........




مامان سانلی
26 شهریور 91 13:57
جوجو اومدی یا نه؟ مامانی تو از بس خوبی گلبرگ نمیخواد ازت جدا بشه
mumy
27 شهریور 91 6:43
کجاییییی پس زودی بیا دخی رو نشون بده ضعف کنیم