گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

تولدم با تو

1391/5/9 9:58
نویسنده : mami
287 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملم

امروز از ساعت 7/30 صبح هی تو دلم فوتبال بازی میکردی. حتما میدونستی که تولدمه واییییییییییی چه حس قشنگیه که درست تو روز تولدم یه نی نی هم تو دلم دارم  که تا 1 آینده به دنیا میاد . سال دیگه این موقع تو هم پیشمونی و 11 ماه داری. آخخخخخخخخخخخخخخخ جون.

قراره شب با بابایی بریم بیرون. پس بهتره که برم کارامو بکنم.

قول بده که دختر خوبی باشی و امروز کلی تکون بخوری.

عاشقتمااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان الی
11 مرداد 91 0:03
جیگللللللللللللللللللللللللل
تولذت مبارک
خوش بگذره و کادوی خوکشل بگیری از شوشو
البته هدیه اصلی رو از خدا گرفتی و تو دلته
مواظب خودت و نی نی باش


مرسی دوست عزیزم. لطف کردی

مامان سانلی
16 مرداد 91 19:40
سلام سلام دوست جونم....تولد تولدت مبارک .بزرگ شدی ها ...........
شرمنده دیر تبریک گفتم نتم قطع بود خودمم گیج بودم یادم رفت


ای بابا اشکال نداره همین که به یادم بودی ممنون
مامان الی
16 مرداد 91 22:42
سلام جیگر
خوبی؟
نگفتی چی کادو گرفتی از شوشو آره جیگر من تبریزیم کلا تبریزیها جیگلن و خوب و .....
خودت که یکی داری
ههههههههههههه


بلهههههههههههههه .البته که خوبن.