گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

سونوگرافی هفته 30

1391/4/15 11:32
نویسنده : mami
1,892 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ من

 

خوبی مامانی؟ دیروز که روی قشنگتو دیدم فهمیدم که حالت خوبه.

بعد از 2 ماه بالاخره خانم دکتر سونو داد و منو فرستاد پیش دکتر شاکری . خودش که خیلی تعریفشو میکرد تازه من فکر میکردم که سونوی سه بعدی داده وقتی رفتم تو دیدم شروع کرد به سونوی معمولی .اولش یه کم ناراحت شدم ولی بعد قانع شدم که حتما نیازی نبوده آخه گلم همه میگن که سه بعدی ضرر داره.خلاصه گل قشنگمو با یه صورت گرد دیدم.  بابایی هم از قیافش معلوم بود که از دیدن شما داشت کیف میکرد. مامان بزرگ هم اومده بود ولی طفلک هی میگفت توی این که چیزی معلوم نیست.

اینم از مشخصات شما: قد حدودا 40 سانتیمتر

                             وزن حدودا 1300

                            سن حاملگی 30 هفته و 3 روز

                           تاریخ زایمان طبیعی 20 شهریور 1391

 

 

دیگه فکر کنم تا ماه نهم که میشه اول شهریور بهم سونو نده تا اون موقع مواظب خودت باش و تپل و مپل شو

یه دنیا دوست دارم گل من

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نرگس
17 تیر 91 10:56
مبارکههههههههههههههه به سلامتی
سیسمونی قشنگی چیدی. مواظب خودتو نینیت باش



مرسی عزیزم به قشنگی مال شما نمی رسه

Mumy
18 تیر 91 23:08
اخی عزیزم خدا رو شکر که همه چی خوب بوده


مرسی عزیزم

Mumy
20 تیر 91 0:24
سلام عزیزم زیر دکمه ای شو نداشت

دوستم از شیش ماهگی بچشو میاورد استخر الان سه سالشه بچه اش مثل ماهی شنا میکنه منم دلم میخواد ارمین رو ببرم بیایین چهارتایی بریم ههه


وایییییییییی آخ جون حتما میاییم ولی به شرطی که مواظب آرمین باشیا تا به دخمل من چپ نگا نکنه
ههههههههههههه

مامان الی
20 تیر 91 11:08
سلام عزیزم
فدات شم
کارم خیلی زیاده
گریههههههههههههههههههه
خیلی خسته می شم خاله مژگان
عزیزم فداش بشه خاله
ایشا.. که سالم و تپل و مپل بیاد بغلت
بوسسسسسسسسسسسس
میسی سر زده بودی به ما


آخیییییییی دوستم خودتو زیاد خسته نکن