گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

بهترین احساس زندگیم تا به امروز

1391/4/6 12:48
نویسنده : mami
337 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی مامانی

می خوام اعتراف کنم که حرکتها و تکون حوردن های تو بهترین احساسی هست که تا به حال تو زندگیم تجربه کردم و به همون نسبت وقتی که تکون نمیخوری به اندازه یه دنیا نگرانت می شم.

راستی میدونی که اولین بار که تو دلم حست کردم و اولین حرکات تو رو حس کردم کی بود؟  animated smiley faces for orkut, myspace, facebook

4 شنبه 16 فروردین  1390 ساعت 9 شب درست در هفته 16 بارداری و تا به الان که دارم برات مینویسم و تو هم داری برا من دلبری میکنی .

راستی یادته که یه روز اومده بودم خونه مامان بزرگ و تو اون روز رو اصلا تکون  نخوردی تا فردا من چقد گریه کردم.

پس عزیز دلم هر روز دل مامانی رو با تکون خوردنهات شاد کن

یه عالمهههههههههههههههههههههه بووووووووووووووووووووسسسس

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سانلی
12 اردیبهشت 91 16:19
شاید نی نی باعث بشه تو یه ذره با احساس بشی برای ما که یه کوه یخی

بیمزه

مامان الی
19 اردیبهشت 91 15:21
عسیسممممممممم
نازی
ایشا... تا آخر عمر اینجوری برات دلبری کنه
بوسسسسسسسس[

مرسی دوستم

نرگش
16 خرداد 91 13:20
عزيزم مباركش باشه خيلي خوشگلن. مرسي كه مياي به من سر ميزني. انشاالله كه دختر سالم و تپلو خوشگل مياد توي بغلت.