گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

سال 91

1391/1/20 1:24
نویسنده : mami
372 بازدید
اشتراک گذاری

عیدت مبارک عزیزم

مامانی میدونم که خیلی دیر دارم می نویسم ولی خودت که میدونی از 27 اسفند من مریض بودم تا 3 روز پیش که تازه یه کم سر حال شدم حتی سر سال تحویل هم جونی نداشتم که از جام بلند شم ولی امیدوارم که تو صحیح و سالم باشی و عید سال 92 رو با هم سه تایی یه جشن خوشگل بگیریم

خوب از عید برات بگم امسال من به نیت تو یکی یه دونم یه ماهی قرمز گنده گرفتم ولی حیف که ازش عکس ننداختم بعدشم دیروز مامان بزرگ بردش انداختش توی حوض پارک که اونجا راحتتر زندگی کنه.

بعدشم که رفتیم شمال و اصلا به من خوش نگذشت چون همش توی یه اتاق روی تخت بودم و سر درد و تب و ......... بعدشم که مسموم شدمو  بیمارستان و..... وای دوست ندارم از این چیزا بگم.

راستی یه خبر خوب دوستت نی نی پسر دایی بابا محمد که درست هم سن خودته امروز جنسیتش معلوم شد دخملههههههههه .

آزمایشات مرحله دوم غربالگریتم که انجام دادم و جوابشو هم گرفتم و 100 دفعه خوندم خدا رو شکر که همه چیز ok بود.

امروز شنبه هست و من باید تا 2 شنبه صبر کنم برای سونوگرافی .وای خیلی برام دیر میگذره آخه خیلی دلم برات تنگیده و از طرفی هم به خاطر داروهایی که متاسفانه مصرف کردم یه کم نگرانم.

یه چیز جالب دیگه هم کشف کردم .احساس میکنم که تکون میخوری ولی مطمئن نیستم که خودتی ولی من میزارم به حساب خودت و کلی باهاش حال میکنم.

دوست دارم یه عالمهههههههههه

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الی
20 فروردین 91 9:19
سلام گلم ممنون
ایشا... دوشنبه با خبرای خوش بیای
بوسسسسسسسسسسسس


مرسی عزیزم

نانازيا
20 فروردین 91 11:50
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اينترنتي بچه ها www.nanazia.ir