گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

مهمونی چهارشنبه سوری

1390/12/24 20:13
نویسنده : mami
540 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامی

وایییییییییی بازم بردمت مهمونی اخه دیشب چهارشنبه سوری بود حالا هروقت امدی وبزرگ شدی میفهمی یعنی چی ولی ما دیدیم به جای اینکه بمونیم تو خونه بهتره که بریم مهمونی دوست دایی علی که ما رو دعوت کرده بود .آخیش یه دل سیر رقصیدم ولی حیف که خیلی زود خسته شدم شب هم که امدیم خونه چون من شیطونی کرده بودم دلم درد گرفته بود  شایدم تو هم تو دل مامی میرقصیدی؟   

حتما اذیت شدی آره مامانی وای ببخشید.

ولی به من که خیلی خوش گذشت به تو چی؟

راستی پارسال درست شب چهارشنبه سوری من رفتم مکه یادش به خیر حالا امسال هم که تو تو دلمی و سال دیگه هم پیشمی و ایشاله 6 ماهه می شی 

وای خدا کنه این روزا زودتر بگذره و تو بیای پیشم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان الي
25 اسفند 90 9:04
سلام خاله مزگان
ممنون از دلداريت
بوسسسسسسسسسسسسسس


خواهش می کنم عزیزم

مامان سانلی
25 اسفند 90 10:38
مژگان جون ادم حامله نمی رقصه ها تازه میگه فکر کنم اذیت شدی
پارسال در راه عبادت امسال در راه جهنم


آخه مگه میشه مهمونی بری dj به اون باحالی باشه و یه جا بشینی تازه کلی حسرت خوردم که نمی تونستم مثل بقیه بپرم بالا
مامان سانلی
17 فروردین 91 11:27
مژگان خیلی تنبلی.یه ماه هیچی ننوشتی برای نفس.دیگه صفحه ای رو باز نمیکنم.هر وقت پست جدید گذاشتی خبرم کن.در ضمن سلام عیدتم مبارک


مرسی
sadaf
17 فروردین 91 13:02
akheeeeey, che mamane bahali

صدف جان باحالی از خودتونه مرسی