گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

دسته گل بزرگ گلم

1393/6/5 14:47
نویسنده : mami
338 بازدید
اشتراک گذاری

شیطونک من

 

این چند روز که من بد جوری سرما خورده بودم هر کاری که دوست داشتی انجام دادی .

توی خواب و بیداری بودم که اومدی منو صدا کردی و کفتی مامان اشغالی ، هم ، هم (هم یعنی با قاشق هم زدم) منو میگی مثل برق رفتم توی اشپزخونه دیدم بلهههههههههههه در کابینت زیر سینک بازه کلی هم پودر ماشین لباس شویی ریخته زمین توی کابینت رو که نگوووووو دیدم در سطل برنج هم بازه و توش کلی پودر ماشین لباس شویی تعجبتعجبعصبانی  بعد جالب اینجاست که تند تند هم داری برای من توضیح میدی که اینارو ریختی این تو و هم زدی و مثلا به قول خودت پبو (پلو) درست کردی........

حالا من موندم و یه سطل پر از برنج و پودر ماشین لباس شویی گریه

 

ا

آخه وروجک حالا اونا ریختی اون تو دیگه جرا هم زدی که من نتونم کاریش کنم.......غمگینغمگین

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

شهرزاد
6 شهریور 93 0:20
وای خدای بزرگ ....این وروجکم که مثل آراد خرابکاره ...خدا بهت کمک کنه من که نابوددم... سلام دوست جونم ، بلهههههههههه ابن دخمل مل هم خرابكاري زياد ميكنه