گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

ما برگشتیم

1393/3/30 16:53
نویسنده : mami
677 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره بعد از یه غیبت طولانی اومدم تا برات بنویسم:"

 

خب الان 21 ماهت شده و خدا رو شکر هنوز داری شیر مامان رو میخوری خیلی ها هی میگن از شیر بگیرمت ولی من مصمم و با پر جا هستم و تا 2 سالگی ادامه می دم.

ماشااله به این زبون شیرینت که دقیقا هر روز یه کلمه جدید میگی بیشتر کلمه ها رو اشتباه میگی ولی من میفهمم که چی میخوای

 

به هندونه میگی سینک به قاشق میگی بمو به داغ میگش گاخ  به شیر مامان میگی ام

عاشق ان هستی که مامان پشه بکشه اینقد میخندی که نفست بالا نمیاد اخه عسلم این کجاش خنده داره؟

خب تو این مدت هم که نیومدم اپ کنم یا وقت نمیکردم یا درگیر اتلیه بودم ولی همیشه می اومدم و چک میکردم

نفسمیییییییییییی دخترکم

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:33
سلام عزیز دلممممممممممممم دلم براتون تنگ شده بودددد ای جانم قربون حرف زدنتتت دوستون دارم زیاددددد بوسسسسسسسسسسس. مرسيييييييييي عزيزم
جیران بخشنده
24 تیر 93 0:12
خوش اومدین دلمون تنگ شده بود چه عکسای خوشگلی آفرین به این مامان هنرمند مرسییییی عزیزم