گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

امان از دندون

1392/12/5 2:00
نویسنده : mami
528 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسسسسسسسمممم

 

دخمل 17 ماهه من پارسال این موقع اینقد کوجولو بودی که که حتی من و بابا محمد فکرشم نمیکردیم که الان تو بتونی از میز بری بالا صندلی تو خودت بلند کنی و راه ببریش قاشق رو خودت بگیری دسست همراه من همه جا رو گردگیری کنی حتی زمین رو هم دستمال میکشی و اون وسط ها گیر میدی به من و میگی سرت رو بیار پایین و تند تند سر منو هم دستمال میکشی.

و اماااااااااااااااااااا ماجرای دندون

 

حدود2 ماه پیش بود که شذیذا اسهال شدی  بردیمت دکتر و هیج مشکلی خدا رو شکر نداشتی و بعدش فهمیدم که 4 تا دندون کرسی دراوردی ولی دندونای نیشت خالی بود

 

از پننج شنبه شب هم که تب شدیدی کردی و همش بیقرار و بدخوابی و گریه...گفتم شاید سرما خورده باشی با استامینوفن کنترل کردم ولی اینقد تبت شدید بود که فقط 1 ساعت تبت قطع میشد خلاصه 48 ساعتی تب داشتی و از شانس بد من دماسنجت هم خراب شد و دادیمش تعمیر .

 

نمیدونم تبت جند بود ولی شب دوم داشتی میسوختی منم خواب به چشمم نمیویممد اخه تب خییلییییی خطرناکه. خدا رو شکر روز سوم خوب شد ولی هنوزم بیقرار و بد اخلاقی

حالا فهمیدم که 3 تا از دندونای نیشت زده بیرون مبارکت باشه عزیز دلم

الهی من برات بمیرم که اینقد تو مظلومی و هیچیییی نمیگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

Maryam
8 اسفند 92 20:53
Dandunaye jadidet mobarak golbarge naz ishala hamishe salemo sefid bashan
مامان آوش و آویسا(یگانه)
18 اسفند 92 12:20
سلام عزیزم چه گلبرگ نازی زندگیش مثل یه گلبرگ لطیف و زیبا باشه منم خیلی خوشحالم که به آتلیه شما اومدیم عاشق انرژی مثبت شما شدم .امیدوارم کارو زندگیتون پر برکت و بر وفق مراد باشه و همیشه موفق باشید خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم(لینکتون کردم) شما لطف دارين ممنون. از انتخاب شماااااااااا
مامان الیار
18 اسفند 92 16:38
Mersiiiiiiii