گلبرگگلبرگ، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

میوه تابستونی دلچسب

چند تا عکس

1392/11/6 0:45
نویسنده : mami
806 بازدید
اشتراک گذاری

گل 16 ماهه من

باخره اومدم تا برات یه کم عکس اپ کنم

 

گلبرگ و مامانش در سن 9 ماهگی

 

 

 

 

گلبرگ عاشق ایمه که این سبد رو بزاره رو سرش و بره جلوی آنو (به زبان گلبرگ یعنی آینه)

 

 

گلبرگ در حال خالی کردن کشوهای آشپزخونه

اینجا هم سایه خودتو پیدا کرده بودی و باهاش بای بای میکردی

گلبرگ و آیو ( الو)

فکر کنم تازه از خواب پا شده بودی

 

 

 اهان عاشق این عکستم. یه روز دیدم نیستی هی صدات کردم اصلا صدایی ازت نمی اومد همه جا رو گشتم یه دفعه دیدم رفتی رو این سبد نشستی تا منو دیدی خودتو شکل موش کردی منم که ماشااله همیشه دوربین به دستم.زبان

 

اولین قدم هات در سن 12 ماه و 2 هفته

 

یعنی از دست تو نمی تونیم جارو برقی بکشیمااااااا .

 

 

خب اینم مکعب هات که در سن 14 ماهگی یه برج 8 تایی می ساختی و تعادلش رو هم حفظ میکردی افرین به دختر با هوش من

 

 

 

در اومد از حموم تنگ بلورم                در اومد از حموم چشمه نورم

 

 

 

عاشققققققققققققققققققققق این توپی که دایی علی برات خریده

 

 

 

و امااااااااااااا گلبرگ و ipad و pou  که اگه اینا نبودن من نمی دونم چه شکلی سر تو رو باید گرم میکردم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

Maryam
6 بهمن 92 22:01
Bah bah Che madaro dokhtare khoshgeli in akseton k bahamid binazire Golbarg junam kheeeeeeeyli khoshgel shodi mashal labkhandaye nazetam k dele adamo mibare hamishe khandun bashi golbarge naz ممنون خالهههههههههه مريم جونم
مامان الیار
12 بهمن 92 12:46
خیلی عکسای خوشگلی بودن دست مامانی درد نکنهکلی بووووووووووووووووووووووووووووووس برا گلبرگ جووووووونم. مرسييييييييي عزيزمممممممم ممنون مرسيييييييي عزيزم
جیران بخشنده
25 بهمن 92 9:42
آخیییی چه عکسای خوشگلی همشون عالی بودن
مرجان مامان آران و باران
29 بهمن 92 16:48
ای جانمم قربونت برمممم خوشگلممم که موش میشییی فدای ایو گفتنت دوستتون دارم بوسسسسسس مرسييييي عزيزم